Sunday 16 July 2023

Tips Bisnes Online Untuk Usahawan Muda

2023, tahun di mana kita tahu bahawa ekonomi sekarang dalam keadaan yang kurang baik.
Justeru itu, kita perlu bekerja keras lebih-lebih lagi anak-anak muda yang masih sekolah. Perlukan pendapatan yang lebih supaya dapat menampung perbelanjaan harian dan persekolahan.

Anak-anak muda , yang nak menjadi Usahawan Muda,
Kenali Tips Bisnes Online Dari Mary.

1.Pilih Bisnes Modal Rendah,Pulangan Lumayan

Kalau boleh jangan membazir duit lagi-lagi masih muda. Kita kena bijak membuat pelaburan dengan sesuatu yang berfaedah.

Mari saya kenali bisnes Shaklee, percaya tak nak join bisnes kita hanya perlu keluarkan modal sebanyak RM35 sahaja untuk pendaftaran.

Dengan modal sebanyak itu kita dah boleh menjual produk Shaklee.
Bak kata orang kita dah ada kedai sendiri untuk jual barang.

Walaupun modal rendah, Shaklee dapat membayar bonus lebih 21% kepada pengedar Shaklee sebab itu kami gelar bonus tanpa had.

Pada 14 hari bulan atau awal 14 biasanya Shaklee akan bayar gaji kepada semua pengedar Shaklee yang layak.Tengah bulan kita tengah kering buat bisnes Shaklee dapat jualan banyak Shaklee bagi bonus best kan. 

Jadi sebelum nak buat bisnes pastikan bisnes yang kita hendak buat mestilah memberi manfaat kepada kita lagi-lagi pasal modal.

2. Barang Mudah Didapati
Nak buat bisnes online kita mesti pastikan ada barang yang hendak dijual. Barulah pelanggan nak beli.

Dalam Shaklee, pengedar tidak perlu menyimpan stok kerana stok sudah tersedia ada di Branch dan Hub jadi sekiranya ada pelanggan yang nak dapatkan produk pengedar Shaklee hanya perlu tempah secara online sahaja Dari sistem Shaklee.Mudahkan?

Tujuannya supaya tidak melibatkan penggunaan bajet yang banyak untuk beli stok jadi sesuai bagi anak muda yang nak buat bisnes sebab sangat jimat.

Lagipula barang dapat diposkan terus ke alamat pelanggan sekiranya jauh dan yang dekat boleh dihantar.


3. Syarikat Yang Dipercayai

Kepada anak muda jangan sesekali terjebak lagi-lagi dengan iklan "skim cepat kaya" baiklah membuat penyelidikan terlebih dahulu.

Sebagai contoh,Syarikat adalah satu daripada Syarikat Yang menang anugerah "TRUSTED BRAND" pada tahun 2021,2022 secara berturut-turut dan juga pada tahun 2023.
Jadi tiada lagi keraguan untuk para pengedar Shaklee yang ingin membuat bisnes kerana sudah terbukti ianya produk yang selamat untuk dijual. 

4. Medium Ganjaran Yang Menarik
Salah satu ganjaran yang menarik perhatian para bisnes online khususnya anak muda.Pastinya ingin sesuatu keunikan dan keistimewaan.

Ini adalah salah satu convention trip untuk pengedar Shaklee yang layak yang berjaya mengumpul point sepanjang mengedar Shaklee.

Selain bonus ini juga salah satu tarikan anak muda yang join bisnes Shaklee kerana berpeluang mengikuti trip atau travel secara percuma.

Ringkasnya,buat para anak muda yang bakal menjadi Usahawan Muda pastikan memilih medium bisnes online yang memberikan manfaat kepada anda.

Semoga Tips Bisnes Online Dari Mary dapat membantu anda semua.

Nak join bisnes dengan Mary ?
Korang boleh cari Mary melalui aplikasi media social di bawah.

Selain blog ni saya juga aktif dalam media social yang lain seperti ;
TikTok :Marynie.D

Boleh Klik linktree ni untuk follow sebab dalam ni saya dah letak semua link media social saya.Terima kasih ❤️


#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#pengedarshaklee
#tipsbisnesonline
#shakleebau
#shakleekuching

No comments:

Post a Comment

Set Kurus Shaklee

Ramai yang ingin mendapatkan tubuh langsing sebagai menambahkan keyakinan diri namun masalahnya malas bersenam! Bukan sahaja kerana malas te...

Latest Entry