Tuesday 22 August 2023

Vitamin Untuk Wanita Kekal Cantik Dan Cergas

Cantik adalah perkataan yang sangat versatil dan mempunyai banyak makna yang berbeza. Untuk benar-benar menjadi wanita atau perempuan yang cantik, anda harus cantik dari dalaman dan luaran.

Dalaman dan luaran seseorang memainkan peranan yang penting bagi emosi dan perbuatan mereka sepanjang hari. Jika akhlaknya baik, maka cantiklah yang dilihat kepada mereka. Jika tidak, pasti akan ada kekurangannya.

Wanita cantik kalau tidak mementingkan kesihatan pun tiada juga kelebihannya. Jikalau hanya mementingkan kecantikan di wajah badan tidak dijaga pasti tidak juga sedap mata memandang.

Apa Rahsia Wanita Cantik?

Kalau tidak secara semulajadi, pasti ada cara tersendiri untuk menjaga kecantikan. Antaranya penggunaan produk wajah,kulit dan sebagainya.

Tahu kah anda, supplemen juga membantu untuk mengekalkan kecantikan kerana ramai yang mengamalkannya untuk kesihatan agar tubuh badan cergas dan elak penuaan pada wajah.


4 Vitamin Untuk Wanita ialah :

1. Vita Lea/Vitalize

Multivitamin yang pertama dicipta di dunia. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral.

 


2. Gla Complex 

Merupakan vitamin yang digelar teman baik wanita kerana mengandungi vitamin e yang bagus untuk kulit.

Dihasilkan dalam bentuk softgel mengandungi lebih 300mg GLA iaitu sumber terbaik omega-6 Dan digabungkan dengan minyak sunflower dan Vitamin E.


3. Omega Guard

Minyak Ikan terbaik di dunia. Diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel,herring, anchovies) di perairan negara Jepun. Minyak Ikan paling tulen yang mengandungi spectrum 7 jenis said lemak Omega-3 semulajadi termasuk EPA,DHA,ALA dan banyak lagi.

Omega-3 membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostetomegaly Dan membuang air kecil yang timbul daripada punca andropos. 

Ia juga boleh mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, bagi kulit licin dan kemerah-merahan.


4. Ostenutrix

Kajian telah membuktikan supplemen kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan.

Dibuat dari mineral semulajadi yang mengandungi kalsium, magnesium,fosforus dan vitamin D,zinc,kuprum,manganese dan boron.


Sempena bulan kemerdekaan ini terdapat dua Vitamin Untuk Wanita tengah ada promo. Dua vitamin itu adalah Gla dan Vitamin E.


Jadi mana-mana anda yang berminat untuk dapatkan vitamin anda boleh hubungi Mary: http://www.wasap.my/60178018684/VitaminPromoMerdeka

Selain blog ni saya juga aktif dalam media social yang lain seperti ;
TikTok :Marynie.D

Boleh Klik linktree ni untuk follow sebab dalam ni saya dah letak semua link media social saya.Terima kasih ❤️

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#vitaminecomplexshaklee
#ostenutrixshaklee
#glacomplexshaklee
#omegaguardshaklee
#vitaminuntukwanita
#shakleebau
#shakleekuching
#shakleesarawak

No comments:

Post a Comment

Set Kurus Shaklee

Ramai yang ingin mendapatkan tubuh langsing sebagai menambahkan keyakinan diri namun masalahnya malas bersenam! Bukan sahaja kerana malas te...

Latest Entry