Wednesday 15 February 2023

Tips Kurus dengan Set Kurus Shaklee

Sebelum ni saya juga pernah berkongsi tentang pengurusan berat badan iaitu Intermittent Fasting.Tetapi menarik dalam entri kali in saya akan memberi tips kurus dengan Set kurus Shaklee.
Dr.Paula Baillie-Hamilton pernah berkata "Program Pengurusan Berat Badan Shaklee menangani isu-isu yang telah saya bangkitkan melalui penyelidikan saya.Ia benar-benar berfungsi dan saya percaya ia akan mengubah pendekatan kami dalam pengurusan berat badan selama-selamanya."

Melalui dasar penyelidikan kita sudah tahu produk Shaklee berfungsi dalam menangani isu berat badan.Tetapi tidak bermakna saya menjamin 100% berkesan terkadang ada yang menjadi ada yang tidak kerana mengikuti cara pengurusan berat badan setiap orang adalah berbeza. Jadi bagaimana pula dengan tips kurus dengan Set Kurus Shaklee ni? Ok sebenarnya, nak kurus kita tak perlu menahan diri untuk sentiasa lapar.Boleh kita makan tapi kita kena makan dengan cara yang betul agar tidak menyumbang kepada peningkatan atau kenaikan berat badan.

Tips yang pertama,jangan tinggalkan sarapan pagi.Sarapan adalah hidangan yang paling penting untuk tubuh manusia setiap hari.Ini kerana sarapan bertindak sebagai pembekal tenaga selepas kita kekurangan tenaga apabila bangun daripada tidur.Dalam set kurus shaklee antara hidangan yang sesuai disajikan untuk sarapan ialah minuman Cinch Shake.Selain daripada mudah disediakan,ia juga kaya dengan khasiat protein(24g) yang membantu kita kenyang lebih lama serta boleh membantu kita mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan.Jangan risau,sebab Cinch Shake bebas daripada perasa tiruan,warna dan pemanis.
RESEPI CINCH SHAKE UNTUK SARAPAN

Tips yang kedua pula,kita cuba kawal gula dengan lemak.Adakah lemak menjadi punca kita gemuk? Tidak semestinya ya..yang menyumbang kegemukan itu adalah dari gula.Lemak juga akan membuat kita berasa kenyang,menstabilkan paras gula dalam darah dan ia perlu bagi memberi tenaga kepada sel.Contohnya protein,lemak baik adalah perlu dalam setiap hidangan dan snek termasuklah kekacang,minyak zaitun,avocado dan omega-3 daripada ikan.Omega Guard juga merupakan item yang termasuk dalam set kurus Shaklee.
Dalam Omega Guard terdapat DHA & EPA yang membantu merendahkan kolestrol serta mengawal obesiti.Sumber asid lemak Omega-3 dalam Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan yang paling tulen di dunia dn bebas merkuri kerana ia dihasilkan menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal iaitu teknologi terkini.

Tips yang ketiga ialah,lawan ketagihan. Terutamanya kepada makanan dan minuman yang bergula.Makanan dan minuman yang bergula,berasaskan tepung serta pemanis tiruan ini yang membuat kita ketagih dan serta merta menurunkan metabolisma yang membawa kepada pengumpulan lemak.Jika kita teringin sampai tahap sudah tidak tahan dan nak juga makan makanan bergula jangan risau makan saja sebab kita boleh detox badan dengan Herb lax.Daun Senna dan daun Alfalfa yang digunakan dalam Herb lax merupakan daun herba yang membantu merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus,perut,darah dan hati. Selain itu,ia juga mempercepatkan proses detoks dan mengurangkan penyerapan lemak.

Tips yang keempat,berjalan 10,000 langkah.Mungkin ada di antara kita yang tidak berminat untuk mengawal pemakanan atau berdiet dengan cara yang sukar.Oleh itu,bagi membantu membakar kalori yang telah kita ambil, banyakkan berjalan kaki setiap hari.Kita tak perlu menghabiskan 10,000 langkah dalam satu masa kerana ia pasti memenatkan.Cara yang paling singkat dan tidak memenatkan cukup membakar lemak dengan lecithin yang terdapat dalam set kurus shaklee.Ini adalah kerana lecithin dihasilkan daripada ekstrak kacang soya organik bukan-GMO setiap kapsul mengandungi 520 mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol.Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
SET KURUS SHAKLEE
Ini adalah peluang terbaik bagi yang nak menurunkan berat badan.Dalam bulan ni ada promosi beli set kurus Shaklee anda akan dapat percuma satu tong cinch Shake beserta dengan penghantaran dan kemasukan ahli juga percuma.
Set kurus Shaklee ni adalah pilihan yang tepat kerana ia memenuhi konsep 3B iaitu:
1.Bakar(Lecithin & Omega Guard)
  -membakar lemak tepu di bawah kulit serta melarutkan lemak bagi memudahkan proses penyingkiran.
2.Buang(Herb lax)
  -menyingkirkan toksin dan membersihkan usus semula jadi
3.Bina(Cinch Shake)
  -membentuk otot dalam badan serta mengelakkan badan menggelebeh selepas kurus.

Untuk dapatkan kesan yang lebih cepat saya cadangkan tambah VIVIX dalam set kurus shaklee.Kenapa VIVIX?sebab VIVIX kaya dengan antioksidan yang tinggi.Ia juga dapat memusnahkan sel-sel lemak dalam badan dengan cepat secara semulajadi dan ditukarkan kepada tenaga.
Dalam VIVIX terdapat kandungan resveratrol.Ia merupakan bahan semulajadi yang terdapat dalam sesetengah tumbuhan dan buah buahan seperti anggur. Resveratrol mengandungi antioksida yang berpotensi memperbaiki kesihatan. Ujian Makmal menunjukkan resveratrol melawan penuaan sel.Setiap hidangan Vivix mengandungi 100mg resveratrol. Ekstrak resveratrol ini mengandungi 98% resveratrol semulajadi. Khasiat vivix ditambah dengan anggur muscadine, satu satunya anggur dengan kromosom ekstra.

Apakah Fungsi Resveratrol dalam VIVIX?
Fungsinya ialah:
-membantu memberi rasa kenyang.
-membantu proses detox lebih berkesan dan cepat.
-meningkatkan pengaliran darah yang membawa oksigen ke seluruh badan yang membantu dalam pembakaran lemak.

Bagaimana hendak mendapatkan VIVIX dan Set Kurus Shaklee ni?
Bagi yang nak cuba set kurus Shaklee Dan vivix anda boleh hubungi saya segera.

Untuk mengetahui lebih dalam pengurusan berat badan anda juga boleh baca artikel tentang tips Intermittent Fasting yang betul.

Semoga bermanfaat..

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#shakleebau
#shakleekuching
#shakleesarawak

"sebarang pernyataan dalam penulisan tentang produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis,merawat,mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.Ini adalah iklan produk supplemen."


2 comments:

Set Kurus Shaklee

Ramai yang ingin mendapatkan tubuh langsing sebagai menambahkan keyakinan diri namun masalahnya malas bersenam! Bukan sahaja kerana malas te...

Latest Entry