Wednesday 8 February 2023

Supplemen Untuk Membantu Diet

Pada kebanyakan diet,kita akan kehilangan lemak dan otot.Apabila kita kehilangan otot,kita akan kehilangan keupayaan untuk membakar lemak serta merendahkan kadar metabolisme(otot).

Ini adalah kitaran diet yang ditakuti kerana bila kita tidak meneruskan lagi diet tersebut,kita tidak boleh membakar kalori seperti yang dilakukan sebelum ini.Sebaliknya berat badan akan bertambah berat.

Kebanyakan diet gagal adalah disebabkan kekurangan nutrisi,sukar untuk mengikuti langkah atau cara diet yang teratur,hasil yang lambat dan beberapa jenis kandungan tidak selamat dalam makanan atau minuman untuk menurunkan berat badan.

Apa itu Leucine? Leucine merupakan otot yang membina asid amino yang terdapat di dalam protein.Cinch adalah antara satu minuman protein yang membantu dalam diet.Dalam Cinch terdapat 24 gram protein yang berfungsi untuk membina otot bagi menaikkan kadar metabolisme serta membakar kalori.Jadi makanan yang kaya dengan protein boleh menahan dari kelaparan serta mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan.

Campuran eksklusif protein yang dipertingkatkan dengan Leucine(asid amino) adalah bertujuan untuk memelihara otot semasa kita menurunkan berat badan.Dalam Cinch,kandungan indeks glisemik yang rendah mampu mengkekalkan tahap gula darah yang normal dan mengkekalkan tenaga.Jadi ianya sesuai untuk penghidap kencing manis.

Ringkasnya,Cinch terbukti secara klinikal yang diperkasa dengan Leucine dapat membantu mengawal lapar,meningkatkan tenaga serta mengekalkan jisim otot tanpa lemak.

Takpayah pusing lagi lepas ni nak diet tanpa perlu berlapar anda boleh makan macam biasa dengan amalkan Cinch Shake.Terdapat 3 tiga jenis perisa iaitu Cafe latte, Chocolate Dan Vanilla.Nak cuba Cinch anda boleh dapatkan daripada saya.

Sebarang pertanyaan,boleh cari saya di sini :Marynie Teka

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#shakleesarawak
#shakleebau
#myfirstblog2023


"produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis,merawat,mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.Ini adalah iklan produk supplemen."



6 comments:

  1. Replies
    1. Kan kak..bagus untuk yg nak slime ni🤭

      Delete
  2. Fakta Leucine ni mmg best thn lps msuk kelas USP tu baru tau psl tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah..kan ni pun sebab ada dalam cinch baru tau Leucine tu apa..

      Delete
  3. Cinch paling best cepat turun kn berat badan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes betul..bukan sahaja menurunkan berat malah membantu juga dlm membina otot

      Delete

Set Kurus Shaklee

Ramai yang ingin mendapatkan tubuh langsing sebagai menambahkan keyakinan diri namun masalahnya malas bersenam! Bukan sahaja kerana malas te...

Latest Entry