Monday 12 June 2023

Pengedar Shaklee Bau Sarawak

Bermula sejak tahun 2020, daftar ahli sebagai pengguna Shaklee sahaja. Kemudian mula terjebak mengikuti jejak upline saya iaitu kakak Mary sendiri untuk mengedar serta menjual produk Shaklee.

Apabila sudah merasai hasil daripada menjual Shaklee, pertama kali bonus yang saya terima hanya lah 5% sahaja.

Walaupun sedikit, namun saya nekad untuk cabar diri meraih lebih dari itu sehingga lah Mary menggalakkan rakan-rakan dan kenalan serta pelanggan Mary masuk ahli bagi mendapatkan harga yang murah.

Dari situ lah sampai sekarang saya masih kekal dan bertahan sebagai pengedar Shaklee yang aktif di kawasan Bau, Kuching Sarawak.

Sebagai seorang yang menceburi bidang perniagaan Mary sentiasa tanamkan sifat bersabar kerana memerlukan masa bagi mencapai kejayaan.

Bagi yang mengenali Mary atau berada di kawasan seperti berikut ;
1/Bau
2/Lundu
3/Kuching
4/Serian
5/Sibu
6/Miri
7/Bintulu 
8/Sarawak

Bagi anda yang ingin dapatkan produk Shaklee, yang jauh saya boleh poskan dan yang dekat Mary boleh hantarkan.

Jangan risau saya telah mendaftar sebagai pengedar Shaklee yang sah.

Kelebihan membeli daripada saya adalah jika sekiranya barang atau produk ada kerosakan saya boleh kemukakan masalah kepada staff Shaklee untuk menggantikan dengan produk yang baru.

Tahukah anda, untuk menjadi pengedar Shaklee kita dapat jalankan secara online dan offline. Tetapi jika tiada halangan adalah lebih baik kita jalankan secara online.

Hal ini kerana,para pengedar dapat mengikuti kelas nutrisi terutama yang jauh melalui platforms Zoom, Video Call What apps, Google Meet dan banyak lagi.

Jika ada yang berminat untuk join saya mengedar Shaklee, Mary boleh tolong daftar kan melalui sistem atau web Shaklee.

Selain blog ni saya juga aktif dalam media social yang lain seperti ;
TikTok :Marynie.D

Boleh Klik linktree ni untuk follow sebab dalam ni saya dah letak semua link media social saya.Terima kasih ❤️


#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#pengedarshaklee
#shakleebau
#shakleekuching

No comments:

Post a Comment

Set Kurus Shaklee

Ramai yang ingin mendapatkan tubuh langsing sebagai menambahkan keyakinan diri namun masalahnya malas bersenam! Bukan sahaja kerana malas te...

Latest Entry