Monday 12 June 2023

Testimoni Shaklee Membuatkan Jerawat Remaja saya Hilang

MAKAN UNTUK KESIHATAN DAN KULIT CANTIK

Jujur saya nak bagitau saya adalah seorang yang susah nak makan atau telan ubat. 
Sedangkan panadol yang saya makan dulu pun saya bahagikan setengah kemudian hancurkan dalam sudu dulu campur dengan sedikit air suam kemudian baru saya telan. 
Pendekkan cerita sejak kenal Shaklee jangankan ubat, supplemen pun dh berani telan banyak-banyak (contoh:Vita C 2 biji).

Mula-mula join Shaklee tahun 2020 yang dikenali oleh kakak saya sendiri sebab masa itu dia aktif buat bisnes shaklee sampai sekarang.
Produk pertama yang saya makan ialah Vitamin C sebab masa itu zaman Covid sudah bermula.
Jadi disitu saya dah ada kesedaran untuk jaga kesihatan.
Dalam tak sedar sampai lah sekarang amal Vitamin C.
Inilah kulit muka saya pada awalnya tiada jerawat yang teruk pun disitu.

Pada tahun 2020 saya masih sempat amal Vitamin C sebelum ditukar kepada wajah baharu iaitu pada tahun 2022.

Jun 2021-Muka saya breakout teruk disebabkan produk wajah yg tak sesuai.
Nak keluar dari rumah pun segan sebab jerawat satu muka.

Jadi dari situ lah saya cuba Youth Skincare Shaklee berkat kesabaran, dan konsisten pakai Youth skincare, syukur sekarang kulit muka dah pulih balik.
Selain youth saya juga amalkan GLA,B Complex, dan NutriFeron.
Jun 2023-Tak sangka sudah 2 tahun berlalu namun kini saya masih setia menggunakan Youth Skincare Shaklee (cleanser, toner, night cream).
Ini adalah sebahagian daripada koleksi Skincare Youth Shaklee yang saya kumpul sejak 2021.

Pada masa yang sama saya masih amalkan supplemen seperti Vitamin C kini saya tambah dengan Hero Kiddo, Vita Lea, Ostenutrix dan banyak lagi.
Ini adalah hasil daripada Testimoni Shaklee saya sendiri. 
Sebelum saya memperkenalkan produk Shaklee saya kena buktikan yang saya juga berjaya memulihkan kulit saya semula dengan produk Shaklee.

Bukan untuk over claim tapi ini adalah result sebenar yang saya pasti Selamat untuk diguna dan juga diamal.

Semoga perkongsian saya kali ini dapat memberi manfaat dan memberi jalan penyelesaian kepada anda yang mempunyai masalah kulit jerawat atau jeragat.


Selain blog ni saya juga aktif dalam media social yang lain seperti ;
TikTok :Marynie.D

Boleh Klik linktree ni untuk follow sebab dalam ni saya dah letak semua link media social saya.Terima kasih ❤️


#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#testimonishaklee
#shakleebau
#shakleekuching

No comments:

Post a Comment

Set Kurus Shaklee

Ramai yang ingin mendapatkan tubuh langsing sebagai menambahkan keyakinan diri namun masalahnya malas bersenam! Bukan sahaja kerana malas te...

Latest Entry