Saturday 18 March 2023

4 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia

Di Malaysia rata-rata banyak yang mempunyai masalah kesihatan seperti obesiti.Bila berlarutan dan semakin banyak bilangan yang mempunyai masalah seperti ini maka ia menjejaskan banyak masyarakat dengan gaya hidup tidak sihat.Jadi mereka memerlukan jalan penyelesaian untuk mengatasi masalah obesiti ini.

Mungkin ramai yang nak tahu kenapa Shaklee supplements terbaik di Malaysia.
Terdapat 4 sebab antaranya ialah :

1.Membantu mengatasi masalah menurunkan berat badan.
Seperti apa yang saya katakan tadi bila banyak yang obes pasti mereka perlu untuk menurunkan berat badan supaya mengelakkan mereka daripada pelbagai penyakit seperti kencing manis,darah tinggi,masalah jantung dan sebagainya.Jadi antara supplemen Shaklee yang dapat membantu mereka adalah Set Kurus Shaklee.Dalam set ni terdapat 4 jenis produk iaitu Cinch Shake(Membina), Lecithin, Omega Guard (Membakar) dan Herblax (Membuang).Setiap produk berfungsi mengikut konsep 3B iaitu Bina,Bakar dan Buang.Tujuannya adalah supaya lemak-lemak badan yang hendak dibuang tidak menjadikan badan mereka menggelebeh malah otot mereka tubuh terbina agar badan kekal kelihatan ideal supaya tidak menjurus kepada kekurusan serta kurang berat badan.

2.Sentiasa selamat
Supplement Shaklee dimulakan dengan alam semulajadi jadi para Saintis Shaklee mencari sumber bahan-bahan semulajadi yang terbaik di seluruh dunia.Bahkan sebanyak 350 lebih ujian yang dijalankan ke atas setiap ramuan botani yang baru untuk logam berat,racun serangga, atau beratus-ratus bahan cemar berbahaya yang lain.Setelah itu Shaklee juga menjalankan lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan produk.
Ini adalah antara bahan yang tiada didalam senarai Shaklee.
Sebab itu Shaklee 100% Selamat untuk digunakan.

3.Kriteria logo yang berdaftar pada bungkusan produk.
-Logo Halal
Walaupun produk Shaklee diimport dari luar negara iaitu Amerika Syarikat jadi bila datangnya produk ke negara kita Malaysia para pengguna yang Muslim selamat menggunakannya kerana ada sijil halal.
-Logo KKM
Sudah pasti jika produk seperti supplement para pengguna haruslah memilih produk atau brand yang ada logo KKM.Tujuannya adalah supaya sebarang kandungan dalam produk yang hendak diguna adalah selamat dan tidak memudaratkan kesihatan.

4.Sentiasa mesra alam
Dr.Forrest C.Shaklee menubuhkan Syarikat berdasarkan pada prinsip Hidup Berharmoni dengan Alam Semula Jadi.Maka tiada satupun produk yang dicipta dapat mencemarkan alam sekitar.
Ini adalah sedikit perkongsian tentang sejarah perkembangan Shaklee terhadap alam sekitar.
Maka jelaslah bahawa Shaklee merupakan supplements terbaik di Malaysia.Sebenarnya segala perkongsian yang berserta bukti di atas bukan untuk over claim produk ya,ini cuma untuk pengetahuan kita bersama.Semoga bermanfaat untuk semua.

Selain blog ni saya juga aktif dalam media social yang lain seperti ;
TikTok :Marynie.D

Boleh Klik linktree ni untuk follow sebab dalam ni saya dah letak semua link media social saya.Terima kasih ❤️


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#shakleebau
#shakleekuching
#shakleesarawak
#setkurusshaklee

"sebarang pernyataan dalam penulisan tentang produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis,merawat,mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.Ini adalah iklan produk supplemen."


4 comments:

  1. Sy percaya produk ni dah 10 thn sy guna

    ReplyDelete
  2. Suka produk Shaklee. Rasa dah beri terbaik pada tubuh :)

    ReplyDelete
  3. Sangat berkesan paling best produk guna bahan-bahan semulajadi

    ReplyDelete

Set Kurus Shaklee

Ramai yang ingin mendapatkan tubuh langsing sebagai menambahkan keyakinan diri namun masalahnya malas bersenam! Bukan sahaja kerana malas te...

Latest Entry