Friday 17 March 2023

Impian dengan Shaklee

Sejak mula join Shaklee tahun 2020 memang dah tanam segala impian yang ingin dicapai.Orang kata bermimpilah setinggi langit kerana mimpi itu percuma.Tak seharusnya kita mimpi itu yang menghalang kita untuk mencapai sesuatu yang kita mahu justeru malah memberi semangat agar kita terus tekad sehingga kita mencapai impian tersebut.
Impian saya dengan Shaklee ialah :
1.Bantu lebih ramai orang 
Khususnya golongan muda,tua mahupun remaja atau dewasa supaya menggayakan hidup sihat.Malah saya ingin mengajak ramai yang jadi pengedar Shaklee agar produk Shaklee terus meluas dan dikenali serta diamalkan oleh masyarakat sekeliling.Bukan itu sahaja saya ingin mereka menjana pendapatan sampingaan melalui menjual vitamin dan produk Shaklee.Ini kerana dapat membantu mereka yang tidak bekerja contohnya ibu surirumah jadi mereka boleh jadikan bisnes Shaklee sebagai pendapatan sampingan.

2.Rumah dan kereta sendiri
Siapa tahu suatu hari nanti saya dapat car bonus atau bonus lebih jadi saya dapat gunakan penyata bonus Shaklee untuk membeli sebuah kereta dan rumah.Bukan tujuan menunjuk tapi sebagai hasil titik peluh dan usaha yang dilakukan bersama Shaklee.Pastinya ingin membina sebuah rumah yang berkonsepkan Shaklee iaitu lebih kepada natural atau lebih banyak kehijauan dari pokok-pokok bunga dan tumbuhan lain.

3.Income tanpa had
Siapa tak nak kan dalam sebulan pendapatan melebihi 6 hinga ke 7 angka.Bila income tanpa had pastinya kita bebas membeli sesuatu tanpa mengira harga.Seronok bukan tengah-tengah kita shopping sekali nampak barang yang kita minat kita ambil harga belakang kira.Dalam Shaklee income yang bakal diperoleh oleh pengedar Shaklee adalah tidak terhad kerana sesiapa yang berusaha lebih pasti dapat ganjaran yang lebih juga.

4.Melancong 
Tak kisah melancong ke luar atau dalam negara dengan trip Shaklee secara percuma.Best kan lagi-lagi segala pakej percutian ditaja sepenuhnya oleh syarikat Shaklee sendiri.Kita hanya bawa badan dan nikmati pemandangan.Berdasarkan pengalaman upline serta sideline yang pernah ikut trip sebelum ni saya sangat teringin menyertai mereka ke tempat-tempat menarik.

5.Hidup Sihat
Walaupun kita tak sakit sekarang bukan kerana kita sihat sepenuhnya pasti ada sahaja masalah kesihatan yang kita alami.Contohnya demam lagipun kita perlu juga makanan tambahan untuk jaga imunisasi badan.Jadi dengan adanya kemudahan produk Shaklee untuk kita amalkan jadi kita tidak perlu risau Lagi tentang masalah kesihatan.

Semoga segala impian yang ingin dicapai dengan Shaklee dapat ditunaikan dalam beberapa tahun akan datang.

Selain blog ni saya juga aktif dalam media social yang lain seperti ;
TikTok :Marynie.D

Boleh Klik linktree ni untuk follow sebab dalam ni saya dah letak semua link media social saya.Terima kasih ❤️


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#shakleebau
#shakleekuching
#shakleesarawak
#bisnesshaklee

"sebarang pernyataan dalam penulisan tentang produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis,merawat,mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.Ini adalah iklan produk supplemen."

No comments:

Post a Comment

Set Kurus Shaklee

Ramai yang ingin mendapatkan tubuh langsing sebagai menambahkan keyakinan diri namun masalahnya malas bersenam! Bukan sahaja kerana malas te...

Latest Entry