Saturday 25 March 2023

Shaklee Fun Day 2023

Sabtu lepas pada tanggal 18 Mac 2023, Shaklee Malaysia telah mengadakan satu aktiviti iaitu Shaklee Fun Day.Aktiviti ini diadakan secara serentak di branch yang terdekat seperti di KL,Petaling Jaya,Kota Bharu dan Johor.Walaupun saya tak dapat join sebab Kat Sarawak belum ada lagi branch macam ni.Jadi saya kongsikan kemeriahan aktiviti dari rakan-rakan yang hadir.
Menariknya pada hari tersebut Shaklee turut menawarkan special price untuk ahli baru dan ahli lama.Pelbagai jenis hadiah juga disediakan untuk yang hadir.Percuma belon juga untuk anak-anak Shaklee.

Para staff Shaklee juga menyediakan air performance drink untuk para pengunjung.Ramai yang hadir membawa keluarga,sahabat handai serta anak-anak ke Shaklee Fun Day.

Pada masa yang sama, aktiviti seperti skin analysis, health check dan free bone mass juga dilakukan.Tujuannya adalah bagi memudahkan para pelanggan mendapatkan produk yang sesuai untuk keperluan badan serta diamalkan.
Bagi yang ingin mendaftar ahli Shaklee biasanya perlu membayar rm35 untuk register tetapi Shaklee bagi galakkan dengan pembelian 500 points ke atas mereka layak mendapat hadiah Dari Shaklee.Selain hadiah,banyak juga promosi produk terutamanya Youth Skincare.Sebanyak 5%-10% diskaun untuk produk Youth seperti Cleanser, Toner dan Moisturizer SPF 50.Sangat berbaloi dan banyak yang telah mengambil kesempatan untuk memborong pada hari itu.

Bestnya dapat banyak hadiah.Inilah hasil tinjauan dari sideline Kak Ida bestkan selain menjadi ahli sebagai pengguna malah ramai yang ambil peluang untuk buat bisnes Shaklee.
Yang ni pula dapat gambar dari rakan FB.Meriahnya dapat free gift dengan memborong produk Shaklee.Jarang-jarang dapat peluang macam ni sekali dapat apalagi memborong lah jawabnya.Teringin juga jika ada branch kat Sarawak ni.Kalau dekat ni mesti pergi nak juga buat health check percuma dengan skin analysis ni kalau buat kat klinik swasta banyak charge tu tapi yang ni Shaklee buat percuma je.Bestkan sekali sekala dalam sebulan takpun sekali setahun buat check-up.

Semoga program ini diteruskan untuk tahun-tahun yang akan datang.Mana lah tahu kan Sarawak juga ada branch tersendiri lepas ni dapatlah juga join kalau ada program sebegini.
Bagi yang baru nak join Shaklee inilah peluang anda untuk join lagipun bulan ni ada promosi untuk beberapa set produk yang memudahkan anda masuk ahli secara percuma sebab rugi kalau tidak manfaat peluang yang ada untuk mengenali Shaklee dengan lebih rapat lagi.Nak tahu cara masuk ahli secara percuma? Kalian boleh follow saya tekan link di bawah.

Selain blog ni saya juga aktif dalam media social yang lain seperti ;
TikTok :Marynie.D

Boleh Klik linktree ni untuk follow sebab dalam ni saya dah letak semua link media social saya.Terima kasih ❤️


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#shakleebau
#shakleekuching
#shakleesarawak


2 comments:

  1. Bestnye even shaklee. Ada cek kesihatan percuma juga. Thanks for info sahabat

    ReplyDelete

Set Kurus Shaklee

Ramai yang ingin mendapatkan tubuh langsing sebagai menambahkan keyakinan diri namun masalahnya malas bersenam! Bukan sahaja kerana malas te...

Latest Entry