Friday 17 March 2023

Set Shaklee Paling Saya Suka

Pada permulaan produk yang saya ambil ialah Vitamin C Shaklee kerana saya ingin menjaga imun Sistem badan lagipun masa tu musim PKP jadi kena amal vitamin atau makanan tambahan.

Dipendekkan cerita saya sebenarnya ingin mendapatkan kulit wajah yang Cantik maka saya pun amal set Cantik Shaklee.

Set Cantik Shaklee yang terdiri daripada:
1.Youth Skincare
Dulu wajah saya sebelum guna skincare Shaklee muka saya penuh jerawat kemerah- merahan saya sangat takut mencuba produk kerana takut ianya menjadi lebih teruk.Bila cuba Dan konsisten guna syukur muka saya semakin membaik sehingga hari ni.Walaupun sedikit perubahan tapi ia sangat memuaskan.Dalam skincare ni ada Cleanser,Toner,Serum, Moisturizer,krim malam dan siang serta banyak lagi.Inilah adalah wajah saya ketika dahulu Dan sekarang boleh rujuk di gambar rajah did bawah.
Ada bezakan..Hasilnya sangat natural.

2.Vitamin C 
Inilah asas untuk kita jaga kulit sebab badan kita tidak dapat menghasilkan vitamin c secara semulajadi Maka kita kena makan buah-buahan atau sayur-sayuran untuk dapatkan nutrien vitamin c.
Bagusnya vitamin c ada collagen dan diperbuat daripada ekstrak jagung.Jadi sangat sesuai untuk yang ada gastrik.

3.Gla complex
Ini adalah vitamin yang mempunyai kandungan vitamin E yang bagus untuk kulit.Selain ia membantu dalam mengurangkan menstrual ketika haid.Bagi yang mempunyai darah haid tidak teratur mereka boleh amal Gla.



Sejak mula amal dan gunakan produk Shaklee ini lah set yang paling saya suka sehingga sekarang.Tetapi kita kena bersabar kalau nak hasil yang baik.Saya sendiri guna dan amal serta menjual oleh kerana kesan yang saya dapat melalui wajah dan kesihatan saya terus mempercayai dan teruskan pemakaian sehingga kini.

Bagi anda yang baru nak cuba menggunakan produk Shaklee tetapi masih ragu-ragu anda bleh dapatkan khidmat atau nasihat daripada doktor.

Selain blog ni saya juga aktif dalam media social yang lain seperti ;
TikTok :Marynie.D

Boleh Klik linktree ni untuk follow sebab dalam ni saya dah letak semua link media social saya.Terima kasih ❤️


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#shakleebau
#shakleekuching
#shakleesarawak
#setcantikshaklee

"sebarang pernyataan dalam penulisan tentang produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis,merawat,mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.Ini adalah iklan produk supplemen."

No comments:

Post a Comment

Set Kurus Shaklee

Ramai yang ingin mendapatkan tubuh langsing sebagai menambahkan keyakinan diri namun masalahnya malas bersenam! Bukan sahaja kerana malas te...

Latest Entry